BOUW EEN FUNDAMENT ONDER JE PRESTATIES

Leg een fundament onder je prestaties om op een nieuw level te presteren en daarmee het maximale uit je prestaties te halen. Als topsporter wil je op je lichaam kunnen vertrouwen. Je wit het maximale uit jezelf halen. 
DIRECT AAN DE BAK

Prestaties komen voort uit het gevoel dat je voldoende energie hebt om je doel te bereiken

Je dagelijkse ademhaling is de fundering waar jouw ademhaling tijdens prestatie op gebouwd is. Vaak is onze ademhaling de eerste beperking tijdens het leveren van de prestatie. Je kunt nog zo'n goede conditie hebben en alsnog compleet buiten adem raken. Het is van belang om je prestaties voor een hoger niveau te brengen.
DIRECT AAN DE BAK

Bewustzijn

Bewuste controle over de ademhaling nemen om je fysiologie en psychologische reactie op stress en druk beter te reguleren en controleren. Je mindset is een gevolg van je ademhaling en visa versa . Het stelt je in staat om te presteren onder druk

Invloed op je systeem

Vergroot de kracht van je uithoudingsvermogen.
De staat van mind, body bepaalt je ademhaling en visa versa. Je weet bewust te schakelen in je staat van zijn en balans aan te brengen in het zenuwstelsel

Fysiologie

Het verhogen van je tolerantie voor hoge niveaus van koolstofdioxide en lage niveaus van zuurstof. Hierbij draait het om het verbeteren van de zuurstofopname door gebruik te maken van specifieke technieken. Zo kun je straks meer doen met minder.

REGEL JE ADEMHALING. CONTROLEER JE LICHAAM

Je ademhaling is essentieel voor het optimaliseren van zowel je fysieke als mentale prestaties. Maar al te vaak compromitteren ineffici├źnte mechanica en ontoereikende ademhalingscapaciteit ons vermogen om uit te blinken in tijden van druk, stress of intense fysieke inspanning.

Dit wil ik

start vandaag met optimaliseren

Verminder kortademigheid

Vermindert
kortademigheid en verbeter je uithoudingsvermogen
Verbeter je conditie

Vermindert
energieverbruik tijdens ademhaling
Verhoog je HRV

Verhoogt de hartslagvariabiliteit (HRV) Een hoge HRV duidt op een grotere weerstand tegen stress
Verbeterde zuurstofopname

Verbeter de aerobe capaciteit door de zuurstofopname te verbeteren
Vergroot je stress tolerantie

Ijsbaden om weerbaar te worden in stress en onder druk
Zenuwstelsel regulatie

Balans tussen parasympatisch- en sympatisch zenuwstelsel
Versnel je herstel

Verbetert de bloedcirculatie en zuurstoftoevoer naar de cellen
Vergroot je belastbaarheid en capaciteit

Verbeter de kracht van de ademhalingsspieren

JE DAGELIJKSE ADEMHALING IS DE FUNDERING WAAR JOUW ADEMHALING TIJDENS PRESTATIE OP GEBOUWD IS

Neem contact op

ervaringen met robbin

Robbin is een toffe gast met een techniek die werkt. Ik heb dagelijks contact met Robbin over de technieken en ijsbaden die hij gebruikt. Het zorgt ervoor dat ik me fris voel, over dag de energie heb en dat ik op het voetbalbeld de juiste keuzes kan maken. Op dit moment zijn we bezig met CO2-tolerantie en uithoudingsvermogen en de samenwerking bevalt goed. Een aanrader voor iedereen die een stapje hogerop wilt!
Bart van Rooij
(NEC Nijmegen)
Absoluut goede ervaring gehad. Super professioneel en denkt goed mee de situatie waarin je zit. Goede uitleg over de informatie en het heeft me geholpen, ik ben een hele ervaring rijker!
Daan Huisman 
(Vitesse)

ONTVANG INFORMATIE

NEEM CONTACT OP
Of ontvang meer informatie over de werkwijze van Robbin Vredeveld

KOM IN CONTACT